W przypadku BLIKA Płacę Później:
Klient otrzymuje maila 3 dni przed terminem spłaty, w dzień spłaty SMSa oraz 3 dni po terminie, informację o naliczonych odsetkach.
W przypadku Twisto:
Klient otrzymuje w ciągu 30 dni od transakcji cztery przypomnienia mailowe, ostatnie przypada w 30. dniu od transakcji.
W przypadku PayPo:
Klient otrzymuje maila oraz SMS-ową informację na 3 dni przed terminem spłaty, w dzień spłaty oraz odpowiednio w 3. oraz 7. dzień po upłynięciu terminu.
Czy jako sklep przechowuję jakiekolwiek dane wrażliwe klientów w przypadku płatności odroczonych?
Nie, płatnik wypełnia wniosek, w którym podaje minimalną liczbę danych niezbędnych do realizacji transakcji - m.in. imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu (konieczny do otrzymania kodu SMS potwierdzającego transakcję), adres dostawy, numer PESEL. W przypadku dokonania już wcześniej transakcji z Twisto lub PayPo przez danego użytkownika na tym samym urządzeniu, dane są uzupełniane automatycznie i użytkownik musi je tylko potwierdzić.
W przypadku BLIKA Płacę Później, płatnik nie musi podawać danych osobowych, podczas aktywacji usługi, akceptuje warunki, a dane są automatycznie pobierane z aplikacji bankowej.